반응형
SMALL

● 팝송

[Lady Gaga & Ariana Grande] Rain on me 가사 해석

뮤비를 틀어서 노래를 들으면서 보시면 더 좋아요

https://www.youtube.com/watch?v=AoAm4om0wTs

I didn't ask for a free ride

나는 무임승차 요구하지 않았어

I only asked you to show me a real good time

나는 단지 너한테 진짜 좋은 시간을 보여달라고 요구했을 뿐이야

I never asked for the rainfall

나는 절대 그런 비를 요구하지 않았어

At least I showed up, you showed me nothing at all

적어도 나는 보여줬잖아, 너는 아무것도 보여주지 않았어

It's coming down on me / water like misery

물갈이 고통이 나를 벌하고 있어

It's coming down on me / I'm ready, rain on me

나한테 오고 있어, 나는 준비됐어, 나한테 비를 내려봐

I'd rather be dry, but at least I'm alive

비에 젖지 않는 게 낫지, 그러나 적어도 나는 살아있잖아

Rain on me, rain, rain

나한테 비를 내려봐

Rain on me, rain, rain

나한테 불행을 가져와봐 

Rain on me

날 괴롭혀봐

Mmm, oh yeah, aby / Rain on me

음, 나한테 비를 내려봐

Livin' in a world where no one's innocent

아무도 결백하지 않는 세상에 거 살고 있잖아

Oh, but at least we try, mmm

오, 그러나 적어도 우린 노력하잖아

Gotta live me truth, not keep it bottled in

내 신념을 갖고 살아야 해, 감춰두지 말고

So I don't lose my mind, baby, yeah

그래서 나는 정신을 놓지 않아, 자기야

I can feel it on my skin (It's comin' down on me)

나는 내 피부에서 느낄 수 있어 (나한테 오고 있어)

Teardrops on my face (water like maisery)

내 얼굴에 눈물이 떨어지고 (물갈이 고통이)

Let it wash away my sins

(It's coming down on me)

내 죄를 씻겨줘 (고통이 나한테 오고 있어)

Let it wash away, yeah

씻겨 내려줘

I'd rather be dry, but at least I'm alive

비에 젖지 않는 게 낫지, 그러나 적어도 나는 살아있잖아

Rain on me, rain, rain

나한테 비를 내려봐, 비를, 비를

Rain on me, rain, rain

나한테 불행을 가져와봐

I'd rather be dry, but at least I'm alive

비에 젖지 않는 게 낫지, 그러나 적어도 나는 살아있잖아

Rain on me, rain, rain

나한테 비를 내려봐, 비를, 비를

Rain (Rain) on (on) me

날 괴롭혀봐

Hands up to the sky

하늘로 손을 뻗어봐

I'll be your galaxy

내가 너의 은하수가 돼줄게

I'm about to fly

나는 이제 날아갈 거야

Rain on me, tsunami

나한테 비를 내려봐, 쓰나미

I hear the tunder comin, down

천둥이 오는 소리가 들려

Won't you rain on me

나한테 비를 내려주지 않겠어요

Rain on me

나한테 비가 내려

 

반응형
LIST
  • 네이버 블러그 공유하기
  • 네이버 밴드에 공유하기
  • 페이스북 공유하기
  • 라이프코리아트위터 공유하기
  • shared
  • 카카오스토리 공유하기