반응형
SMALL

● 팝송

[Sam Smith] Dancing with a stranger가사 해석

뮤비를 틀어서 노래를 들으면서 보시면 더 좋아요

https://www.youtube.com/watch?v=av5JD1dfj_c

[Verse 1]

I don't wanna be alone tonight

오늘 밤 나는 혼자 있기 싫어

It's pretty clear that I'm not over you

내가 널 잊지 않았다는건 꽤 확실해

I'm still thinking 'bout the things you do

나는 여전히 너가 한 일에 대해 생각해

So I don't want to be alone tonight

그래서 나는 오늘 밤 혼자 있기 싫어

alone tonight alone tonight

외로운 오늘 밤, 외로운 오늘 밤

Can you light the fire

불 좀 붙혀줄래?

I need some body who can take control

나는 통제할 수 있는 누군가가 필요해

I know exactly what I need to do

나는 내가 무엇을 해야 하는지 정확히 알아

'Cause I don't wanna be alone tonight

왜냐하면 나는 오늘 밤 혼자 있기 싫어​

alone tonight alone tonight

외로운 오늘 밤, 외로운 오늘 밤

[Chorus 1]

And look what you made me do

그리고 네가 내게 한 짓을 봐

I'm with somebody new

나는 새로운 사람과 있어

Ooh baby baby


I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰

​Look what you made me do

네가 내게 한 짓을 봐

​I'm with somebody new

나는 새로운 사람과 있어

Ooh baby baby

​I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰​

Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을

[Verse 2]
I wasn't even going out tonight

​오늘 밤에는 외출도 안 했어

​But boy I need to get you off of my mind

하지만 내 마음에서 널 꺼내 줘야 해

​I know exactly what I have to do

나는 내가 무엇을 해야 하는지 정확히 알아

​I don't wanna be alone tonight

나는 오늘 밤 혼자 있기 싫어


alone tonight alone tonight
외로운 밤, 외로운 밤

[Chorus 1]

Look what you made me do

네가 내게 한 짓을 봐


I'm with somebody new

나는 새로운 사람과 있어

Ooh baby baby

I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰​


Look what you made me do

네가 내게 한 짓을 봐 

I'm with somebody new

나는 새로운 사람과 있어

Ooh baby baby

I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰​


Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을


Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을


Dancing oh yeah

춤을 춰​

[Verse 3]

 Look what you made me do

네가 내게 한 짓을 봐


I'm with somebody new Ooh

나는 새로운 사람과 있어


Ooh baby baby


I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰​


Look what you made me do

네가 내게 한 짓을 봐


I'm with somebody new

나는 새로운 사람과 있어


Ooh baby baby


I'm dancing with a stranger

나는 낯선 사람과 춤을 춰​

[Outro]
I'm dancing I'm dancing ooh

나는 춤을, 춤을 춰

​I'm dancing I'm dancing

나는 춤을, 춤을 춰

​Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을

I'm dancing I'm dancing

나는 춤을, 춤을 춰


Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을

​I'm dancing I'm dancing

나는 춤을, 춤을 춰


Dancing with a stranger

낮선사람과 춤을

 

반응형
LIST
  • 네이버 블러그 공유하기
  • 네이버 밴드에 공유하기
  • 페이스북 공유하기
  • 라이프코리아트위터 공유하기
  • shared
  • 카카오스토리 공유하기