반응형
SMALL

● 팝송

Taylor Swift - Lover 가사 해석입니다.

뮤비를 틀어서 노래를 들으면서 보시면 더 좋아요

https://youtu.be/-BjZmE2gtdo

https://youtu.be/cvUAzpn48xA

Taylor Swift - Lover 가사 해석입니다.

Taylor Swift - Lover 가사 해석입니다.

Taylor Swift - Lover 가사 해석입니다.


We could leave the Christmas lights up 'til January

우린 크리스마스 조명을 1월까지 그대로 둘 수 있어요.

This is our place, we make the rules

여긴 우리만의 장소, 우리가 규칙을 정하죠.

And there's a dazzling haze a mysterious way about you dear

그대에게로 향하는 신비롭고도 눈부시게 빛나는 안개 자욱한 길.

Have I known you twenty seconds or twenty years?

내가 그대를 알게 된 지 20초가 지났나요? 20년이 지났나요?

 

Can I go where you go?

그대가 가는 길, 나도 따라가도 될까요?

Can we always be this close forever and ever?

우리 언제나 영원토록 이렇게 가깝게 지낼 수 있을까요?

And ah take me out and take me home

그리고 나와 함께 외출도 하고 집에도 함께 돌아와요.

You're my my my my lover

그대는 나의 나의 나의 나의 사랑.

 

 

We could let our friends crash in the living room

친구들은 거실에서 난리치게 내버려둬요.

This is our place, we make the call

여긴 우리만의 장소, 모두를 불러 모아요.

And I'm highly suspicious that everyone who sees you wants you

모두가 그대를 갖고 싶어 하는 것 같아 난 너무 불안해요.

I've loved you three summers now, honey, but I want 'em all

세 번의 여름이 지나도록 그대를 사랑해왔지만, 하지만 난 전부를 원해요.

 

Can I go where you go?

그대가 가는 길, 나도 따라가도 될까요?

Can we always be this close forever and ever?

우리 언제나 영원토록 이렇게 가깝게 지낼 수 있을까요?

And ah take me out and take me home

그리고 나와 함께 외출도 하고 집에도 함께 돌아와요

You're my my my my lover

그대는 나의 나의 나의 나의 사랑

 

Ladies and gentlemen will you please stand?

이 자리에 계신 여러분, 잠시 기립해주시겠어요?

With every guitar string scar on my hand

내 손 위의 기타 줄로 생긴 흉터와 함께

I take this magnetic force of a man to be my lover

운명같이 끌리는 이 사람을, 제 연인으로 맞이할게요.

My heart's been borrowed and yours has been blue

내 마음은 빌려주었고, 그대의 마음은 파란빛이죠.

All's well that ends well to end up with you

당신과 함께하는 결말이라면 모든 게 괜찮아요.

Swear to be overdramatic and true to my lover

내 연인에게 정말 진심을 다할 거라고 맹세해요.

And you'll save all your dirtiest jokes for me

그리고 그대는 나를 위해 야한 농담들도 아껴주세요.

And at every table I'll save you a seat, lover

내가 어디를 가던, 그대의 자리는 항상 비워두겠습니다. 내 사랑

 

Can I go where you go?

그대가 가는 길, 나도 따라가도 될까요?

Can we always be this close forever and ever?

우리 언제나 영원토록 이렇게 가깝게 지낼 수 있을까요?

And ah take me out and take me home

그리고 나와 함께 외출도 하고 집에도 함께 돌아와요

Forever and ever

언제나 영원히

You're my my my my

그대는 나의 나의 나의 나의

Oh, you're my my my my

, 그대는 나의 나의 나의 나의

Darling you're my my my

자기야, 그대는 나의 나의 나의

my lover

나의 사랑

반응형
LIST
  • 네이버 블러그 공유하기
  • 네이버 밴드에 공유하기
  • 페이스북 공유하기
  • 라이프코리아트위터 공유하기
  • shared
  • 카카오스토리 공유하기