반응형
SMALL

https://www.youtube.com/watch?v=Nq3x1AkwgpY

 

 

Look how all tables

지금 상황을 봐봐

Look how all the tables have turned

상황이 어떻게 바뀌었는지 봐

Guess you're finally realizing how bad you messed it up

결국 니가 상황을 얼마나 엉망으로 만들었는지 깨닫고 있는 것을 봐봐

Girl you're only making, Girl you're only making it worse,

너는 지금 상황을 더 안 좋게 만들고 있을 뿐이야

When you call like you always do when you want someone

너는 니가 필요할 때만 다른 사람에게 연락을 하지

You took away a year, of my fucking life and I can't get it back no more

너는 나의 인생에서 1년을 뺏아갔는데 나는 그것을 돌릴 수는 없어

So when I see those tears, Coming out your eyes 

그래서 말인데 지금 내가 보는 니 눈에 흐르는 눈물이

I hope it's me there for

나를 위한 눈물이었으면 좋겠네

You didn't love when you had me

나를 가졌을 때는 나를 사랑하지 않더니

But now you need me so badly

지금은 내가 정말 필요하다니

You can't be serious

너 설마 진심은 아니겠지?

That's hilarious

이건 정말 웃기자나(어이가 없자나)

Thinking I would still want you

내가 아직도 널 원하다고 생각했다니

After the things you put me through

니가 나한테 그렇게 상처를 줬는데

Yea You're delirious

너 제 정신이 아니구나

That's hilarious

어이가 없다

 

찰리 푸스 틱톡
사진 출처 찰리푸스 인스타그램 https://www.instagram.com/p/Ci0nQpvqTzK/
 

Now you put the blame in,

이제는 나한테 뒤집어 씌우네

Now you put the blame in reverse

반대로 나한테 뒤집어 씌우네

Tryina make me feel guilty for everything you've done

니가 한 모든 일에 대해 내가 죄책감이 들게 하려고 하고 있어

You're another lesson,

You're just another lesson I learned

너 때문에 내가 얻은 교훈이 있는데

Don't give your heart to a girl who still got a broken one

다른 사람에게 상처를 주는 여자에게 마음을 주지 말라는

You took away a year, of my fucking life  I can't get it back no more

너는 나의 인생에서 1년을 뺏아갔는데 나는 그것을 돌릴 수는 없어

So when I see those tears, Coming out your eyes 

그래서 말인데 지금 내가 보는 니 눈에 흐르는 눈물이

I hope it's me there for

나를 위한 눈물이었으면 좋겠네

You didn't love when you had me

나를 가졌을 때는 나를 사랑하지 않더니

But now you need me so badly

지금은 내가 정말 필요하다니

You can't be serious

너 설마 진심은 아니겠지?

That's hilarious

이건 정말 웃기자나(어이가 없자나)

hinking I would still want you

내가 아직도 널 원하다고 생각했다니

After the things you put me through

니가 나한테 그렇게 상처를 줬는데

Yea You're delirious

너 제 정신이 아니구나

That's hilarious

어이가 없다

 You didn't love when you had me

나를 가졌을 때는 사랑하지 않더니

But now you need me so badly

 

지금은 내가 정말 필요하다니

You can't be serious (you can't be serious)

너 설마 진심은 아니겠지?

That's hilarious (that's hilarious)

그냥 웃기네

Thinking I would still want you

아직도 내가 너를 원하고 있다고 생각하는거

After the things you put me through

니가 나한테 그렇게 상처를 줬는데

Yea You're delirious (delirious)

너 제정신이야?

That's hilarious (that's hilarious)

어이가 없네

 

 

반응형
LIST
  • 네이버 블러그 공유하기
  • 네이버 밴드에 공유하기
  • 페이스북 공유하기
  • 라이프코리아트위터 공유하기
  • shared
  • 카카오스토리 공유하기